På söndag är det gig igen, kl 15.05

Affisch - Bodoni - Världens barn

Affisch: Bodoni - Världens barn

På söndag spelar vi på Bodoni i Malmö. Det är en välgörenhetsspelning, med "Världens Barn" som arrangör: http://www.bodoni.se/ 

(OBS! Alexandra Brandt, som pluggar en eventutbildning i Landskrona, som jag ansvarar för, är den som gör grovjobbet med planering och genomförande. Det är just Alexandra som bokat oss. Kul!!!)

På affischen kan vi se att vi är i gott sällskap: John Essing från Bob Hund, Andi Almqvist, Pat C Miller och Rag And Bone, bland annat. Kul att just Pat C Miller ska spela. I detta coola Rockabilly-band, lirar ju min polare Anders Jarnhag munspel. Great!

Ja, det kommer säkert att bli en härlig musik-gala. Bloosblasters står på scen exakt kl 15.05, och spelar ett set. Att endast spela 45 minuter, kan kännas väl kort ibland....som att man inte riktigt hinner komma igång. Å andra sidan får man möjlighet att endast köra de absoluta favoriterna, vilket kan vara häftigt!

Jag känner att jag faktiskt börjar längta redan nu till söndagen, särskilt efter att få lira munspel, faktiskt. Jag köpte ju nyligen en ny munspelsmikrofon, en Hohner Bluesblaster, som jag är väldigt nöjd med. Kan knappt bärga mig i min iver att få riva av några feta solon....hehehe ;-)

Nu e det dags för lunch, föresten. Hörs imorgon.

/Dennis, Lena, Christer, Lars

PS. Glöm inte att anmäla er till Bloosblasters nyhetsbrev. Skicka ett mejl till [email protected], så lägger vi er till listan. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0