God fortsättning önskar Bloosblasters


Bild: Nyårsfirande i Berlin

Bild: Nyårsfirande i Berlin

Ja, vi önskar er alla en god start och en god fortsättning på det nya året. Personligen tror jag att 2010 blir ett grymt härligt år för Bloosblasters!!!

För mig och Lena kunde året inte börjat bättre. Vi var nämligen i Berlin på nyårsafton och firade, tillsammans med Lenas dotter Kim - min bonusdotter, några nyvunna, gosiga, vänner (från Stockholm) och med över en miljon glada besökare vid eventet "Berlin Open End": www.silvester-berlin.de/English/start.html


...och vid detta evenemang, Europas största nyårsfest, uppträdde alltså Kim Bergkvist (19 år), Lenas ALLT och min MYCKET!

...mmm....jag lovar....ni kan inte fatta det jag nu skriver....ni kommer inte att tro mig....men det är sant!!! I'll promise!

- Kim Bergkvist uppträdde tillsammans med 11 andra musiker/musikalartister (de kallades "Abba Celebration Band"), inför

över EN MILJON MÄNNISKOR I PUBLIKEN, FRAMFÖR SCENEN!!!!!!!!!!



En miljon, säger ni, pyttsan....så mycket folk får inte plats framför någon scen....struntprat!

Jo, jag lovar er....fy fan vad mycket folk. Tänk er Malmöfestivalens största scen, på Stortorget, alltså så mycket människor där finns...och sedan lika många människor, hela vägen bort till Triangeln....då kanske ni fattar!!!!


Ja, Kim och hennes kollegor gjorde ett fantastiskt bra framträdande. Shit....
....när man tänker på det...
hon har alltså vid ett enda tillfälle, uppträtt för fler människor än de allra flesta svenska artister någonsin gjort, i hela sin karriär alltså...hehehe. Otroligt!


...och jag och Lena, tillsammans med våra vänner, stod allra längst fram och njöt!!!


Ett videoklipp som jag hittade på Youtube, som någon åskådare lagt ut (trist kvalitet dock): http://www.youtube.com/watch?v=_eJ9OzD1D4g

Ett annat klipp, som inte visar Kims grupp dock, men som ger er en liten hum om storleken på evenemanget vid Brandenburger Tor i Berlin, 2010.....som föresten sändes i 340 TV-kanaler: http://www.youtube.com/watch?v=YdfcI8RKCIE


Mmmm.....nu till något helt annat: Peps har hört av sig efter nyårsfirandet....ska upp till honom i slutet av veckan och mix-trixa lite.....börjar närma oss slutet på processen...snart dags för cd-utgivning!!!

Hörs och ses.

/Dennis, Lena, Lars och Christer

Hemsida: http://www.bloosblasters.se
MySpace: http://www.myspace.com/bloosblasters
Bloosblasters blogg: http://bloosblasters.blogg.se

PS. Glöm inte att anmäla er till Bloosblasters nyhetsbrev. Skicka ett mejl till [email protected], så lägger vi er till listan. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0