Kreativ söndag och måndag

Fotograf: Matts Rydén, http://www.myspace.com/mattsryden

Dennis känner sig kreativ
Fotograf: Matts Rydén,
http://www.myspace.com/mattsryden

Mmmmm...ibland är man mer kreativ än vanligt.
Just nu verkar jag vara inne i en slag "skapar-fas".
Igår skrev jag klart en helt ny låt, "Försvinner, bit för bit", och idag blev det faktiskt en till, "Det finaste, sötaste, bästa du vet".

Knepigt det här med kreativitet, faktiskt. Under en period nu har jag inte skrivit en enda låt, fastän att jag faktiskt suttit med gitarren i hand, och försökt klämma fram något. Men nu, helt plötsligt, svischar det till, och vips, så har jag två nya låtar! Great...men knepigt. Verkligen.

Annars har det varit mest jobb, jobb, jobb idag. Stress, hets och jäkt. Men ikväll blir det coolt. Då ska Lena och jag chilla framför tv:n :-) Vi älskar film, och försöker kolla nån rulle så snart vi får tid över....och ikväll är det en sån kväll. Great! E sugen på en dansk film. Danskarna gör grymt bra filmer. Hmmm....dansk film....jepp...det är jag sugen på. Hoppas att de har nån dansk gosing i videobutiken :-)

Hörs sen, för nu bär det av ner till Videomix ;-)

/Dennis & Lena (och di andra)


PS. Glöm inte att anmäla er till Bloosblasters nyhetsbrev. Skicka ett mejl till [email protected], så lägger vi er till listan. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0