Bluesafton med Lousise Hoffsten nästa år?

Bild: Louise Hoffsten  Foto: Emma Mattsson

Bild: Louise Hoffsten
Foto: Emma Mattsson

Tjenixen.

Ursäkta att jag inte hört av mig på ett par dagar...men hade som sagt en deadline idag när det gäller mitt konsultakneg. Och jag lyckades bli klar i tid med allt som skulle göras. Great! Och därför firar jag just nu...med en påse "Gott & blandat"! Mums.


Nu till nåt helt annat...
...igår blev jag kontaktad av en erkänd konsertarrangör (berätter ej vilken ännu), som har långtgående planer på att arrangera en riktig bluesafton med Louise Hoffsten (med eget band) som dragplåster, och med Bloosblasters som party-band. Hoffsten som förband till Blastrarna alltså...hehehe ;-)

Hoffsten var redan tillfrågad och har tackat JA, och nu ska jag bara kolla med de andra i bandet så att de oxå kan det givna datumet (som jag dock inte heller avslöjar ännu).

Det hade verkligen varit kul om vi kunde få till det!!!

För ca 2 månader sedan snackade jag faktiskt med Louise i telefon. Hon ringde upp efter att jag skickat henne ett mejl. Gissa om jag blev paff när hon, på bredaste östgötska, presenterade sig som Louise Hoffsten!

Det gällde en förfrågan till henne om hon ville gästa Bloosblasters på Tages i Landskrona. Tyvärr tackade Louise nej, eftersom hon tycker att det är lite besvärligt att repa in låtar med ett nytt band. Dock berättade hon att hon gärna ville komma och lyssna på oss längre fram (hon har såklart vår senaste cd), och snart har hon kanske chansen!

Mmm...någon gång i slutet av nästa vecka räknar jag med att ha ett besked till er läsare, huruvida det blir någon Hoffsten-Bloosblasters-afton i det närmaste eller ej. Vi kan ju hålla tummarna :-)

Ha det gott....hörs säkert imorgon eller på lördag.

/Dennis, Lena, Lars och Christer

Hemsida: http://www.bloosblasters.se
MySpace: http://www.myspace.com/bloosblasters
Bloosblasters blogg: http://bloosblasters.blogg.se

PS. Glöm inte att anmäla er till Bloosblasters nyhetsbrev. Skicka ett mejl till [email protected], så lägger vi er till listan. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0