En känsla av "tomhet"

Bild: En död fisk  Foto: Joe Pena

Bild: En död fisk (jepp...jag känner mig just så....som en död fisk)

Foto: Joe Pena



Haj.

Hmmmm.....egentligen inget spännande att förtälja idag......tvärtom faktiskt :-(

Nu, efter att vi haft så mycket spännande på gång (inspelning med Peps, gig med Jan Johansen, etc.), infinner sig en känsla av "tomhet", som är hyfsat jobbig att hantera. Inga gigs på gång inom den närmsta tiden, inga nya projekt.....skivan e i inte klar ännu....pust, stön, blääää!

Mmmm...så känns det just nu, faktiskt....fastän att jag lyckats knåpa ihop ett antal nya låtar som jag e rätt nöjd med. Väldigt nöjd, egentligen.......men...vem ska lyssna på dessa????....vi har ju inte ens hunnit ge ut plattan som vi hållt på med i ett år, och inga nya gigs bokade...så, va fan, blä, blä, blä......trist :-(


Ja, sådär känns det just nu....inte kul....o säkert inte så kul för min omgivning heller.

Men....jag får väl bege mig ut och köpa en stor påse bland-godis, en coca-cola och en Kvällsposten, och sedan bara ägna en stund åt att gotta mig i det som skrivs kring Zlatan eller Idol-eländet....så får jag nog upp en go stämning igen...hehehe...

...och ikväll ska jag och Lena försten ut och käka med våra goa vänner Petra och Gert...det ska ju bli kul i alla fall. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.....gött.....lite livsglädje!!! ....men först godis och läsk, och en tidning, dock ;-)

...och först, ska jag nog slå Peps en signal och höra när det är dags för mix-trix igen....men jag får vänta tills efter kl 14, så att han hunnit gå upp...hehehe.....

....ja, nu känns allt lite bättre igen....faktiskt.

Hörs snart.

/Humörssvängnings-Dennis (och Lena, Christer och Lars)

Hemsida: http://www.bloosblasters.se
MySpace: http://www.myspace.com/bloosblasters
Bloosblasters blogg: http://bloosblasters.blogg.se

PS. Glöm inte att anmäla er till Bloosblasters nyhetsbrev. Skicka ett mejl till [email protected], så lägger vi er till listan. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0